donderdag 12 augustus 2010

Little Rapunzel

Een kaartje tussendoor.
De afbeelding is Little Rapunzel en dat is een digi van Elisabeth Bell, deze zag ik ergens op een blog en ik was meteen verkocht.
Ik heb de afbeelding ingekleurd met Distress inkt, ondanks dat ik deze al ruim een week had uitgeprint had hij toch de neiging om te gaan bloeden, dus moest ik een beetje oppassen met watergebruik.
Het prachtige papier is Utopia van Kaiserkraft.
De bloemen heb ik gemaakt met de floral ponsen van Nellie Snellen en ik heb een strik toegevoegd.

I made a new card this week.
The image is a digi by Elisabeth Bell, called Little Rapunzel, I saw it somewhere on a blog and I just needed to have it.
I coloured the image with Distress ink, but I had to be carefull with the use of water, because it was bleeding a little bit.
The beautiful papers are Utopia by Kaiserkraft.
I made the flowers with the floral punches by Nellie Snellen and I added a bow.


Challenge:

8 opmerkingen:

  1. Hoi Adrina, hij is echt supermooi geworden. Het afdrukje was al prachtig maar het geheel is helemaal super.
    Groet van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, wat een prachtig kaartje. Nu ben je nog sneller dan ik om een digi met Distress inkt in te kleuren! Goed gedaan!
    Ik heb mijn Applebench al thuis! Er ligt er al één klaar om met Distressinkt in te kleuren en dan stuur ik hem naar Michelle, als dank je wel. Je ziet hem binnenkort verschijnen op mijn blog.

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De stempel is inderdaad super! je hebt een hele mooie kaart gemaakt, mooi ingekleurd en het papier is ook prachtig.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Adrina,zo lief afdrukje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Adrina,
    wat een leuke kaart, mooie kleuren ook
    en de bloemetjes vind ik ook super
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aloha Adrina!
    WOW! Your card is gorgeous! I love all the details!
    Thank you so much for joining us at the Whoopsi Daisy challenge this month. Hope to see you again in our next challenge.
    Hugs, Rleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh boy she is just gorgeous! I love the flowers. Thank you for joining us for this months challenge at Whoopsi Daisy.
    Hugs Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the papers and image Thanks for joining us at Whoopsi Daisy this month.

    Beccy x

    BeantwoordenVerwijderen