woensdag 4 augustus 2010

Pixie Cottage Challenge #30

Tijd voor een nieuwe challenge bij The Pixie Cottage.
We hebben voor jullie een hele leuke sketch van Jacqui en als extra twist, feeling blue.
Ik heb voor deze kaart de stempel "Baby Blake" van Lisa Schmidt gebruikt en deze is te koop bij Michelles Scrapbooking and More.
Ik heb de afbeelding ingekleurd met Distress Inkt.
Papier is van K&Company
De tekst is een stempel van Marianne Design, Eline's babies.

Time for a new challenge at The Pixie Cottage.
We got a very nice sketch for you by Jacqui and we have an extra twist: Feeling blue.
I used for this card the stamp called "Baby Blake" by Lisa Schmidt and it's for sale at Michelles Scrapbooking and More.
I coloured the image with Distress Ink.
My second stamp is a sentiment by Marianne Design, Eline's Babies.
The papers are K&Company.

12 opmerkingen:

  1. Hey, wat is ie weer leuk! Mooi dat papier! Komt me bekend voor!

    gr. en tot zo!
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi het is een leuk kaartje, maar het stempeltje vind ik wat minder... je hebt het wel heel mooi ingekleurd en de kleuren en LO van je kaart vind ik ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig en zo lekker vrolijk is dit kaartje,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. what een lief kaartje is dit zeg
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. EEn mooi kaartje! Ik vind het papier ook erg mooi wat je hebt gebruikt.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi


    ooo wat een schatje!!!

    leuk papier!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Adrina, Your little blake is very pretty. I love you layering and the dotted embossing along with the great coloring.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Way cute, love the use of the sketch.
    Hugs
    Tanya

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend, een schattige kaart heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen