vrijdag 27 augustus 2010

So Sweet

Ik vond de sketch bij de Scrappin Challenge Blog heel leuk, dus daar heb ik deze week nog een kaartje mee gemaakt.
Ik heb nog zoveel afdrukjes liggen die ik ooit eens heb gekregen, dus heb ik er nog maar eens eentje van de stapel gehaald. Het is er een van Sugar Nellie en die heb ik ingekleurd met Copics.
Papier is van Bo Bunny, Jazmyne. Nog wat kleine roosjes en de linkeronderzijde heb ik nog vrijgehouden voor een tekst.

I liked the sketch at the Scrappin Challenge Blog, so I made a card with that this week.
I have a lot of stamped images in my stash and I picked one from that, it's one by Sugar Nellie and I coloured it with Copics.
Papers are Bo Bunny, Jazmyne. I added three little roses and one bottom corner is kept free for a sentiment.


18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje! heel mooi papier en je hebt het afdrukje heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi Adrina, ik ben gek op deze kleurtjes. Mooie roosjes. Veel succes met de challeng. Ik heb er zelf ook aan meegedaan en vond de sketch ook leuk.
    Groet van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi ik vind je kaartje heel SWEET!fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Adrina heel erg mooi je kaartje en wat een schitterende kleuren. En wat een superleuk resultaat.

    Bedankt voor het meedoen.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart prachtige kleuren supper dag groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Adrina,zo leuk afdrukje,mooi ingekleurd,en wat een prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaartje. Je hebt super mooie kleuren gebruikt.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey vriendin!

    Wat een superkaartje! Mooie kleuren en leuke stempel! Ik ben ook wat spullen aan het opmaken, maar gisteren toch nog even bij Doe@Ding aanbeland (waren in de buurt) dus heb nog wat cardstock meegenomen. En een tekststempel voor beterschapskaarten.(LOL) Kan het niet laten!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  9. adorable card. Lovely image and colours. Thank you for joining the alphabet challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card - love the image & colours. Thanks for joining the Alphabet Challenge x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I like your card so much!

    Inken
    Alphabet Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schatje prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I don't use purple very much, but I should, you have inspired me with this gorgeous card. Your colouring is wonderful, as ever. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje met hele mooie kleuren.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen