woensdag 25 augustus 2010

Tweelingketting/Cardswap

Bij de club Crazy Meiden heb ik meegedaan aan een tweelingketting.
Je maakt een kaartje en je doet bij dat kaartje een pakketje met de materialen waarvan je de kaart hebt gemaakt. Dit stuur je op en je ontvangt dan een kaartje terug met de materialen die je hebt opgestuurd. Heel leuk om te zien wat een ander maakt met dezelfde materialen.
De afbeelding die ik heb gebruikt is van Lily of the Valley en ik heb deze ingekleurd met Copics.
De tekst is ook van Lily of the Valley en die heb ik uitgesneden met een Nestie.
Het papier is van K&Company: Citronella. De swirl heb ik uitgesneden met de slice en ik heb een paar plaksteentjes en 2 roosjes toegevoegd.

On a Dutch club I joined a cardswap.
You make a card and in the package you put all the materials you've used for that card.
You send that package and you recieve back a card, made with the materials.
It's fun to see what another person makes with the same materials.
The image I used is by Lily of the Valley, I coloured it with my Copics.
The sentiment is also by Lily if the Valley and I cut it out with a Nestabilitie.
Papers are K&Company: Citronella. I cut the swirl with my slice and I added some rhinestones and 2 roses.

Dit is de kaart die ik heb gemaakt en ik ben heel nieuwsgierig wat ik terug zal krijgen.
This is the card I made and I'm very curious what I will recieve back.


Challenge: Sweet Stop - Sketch

5 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig! Wel heel erg leuk de tweelingkaart. Ben benieuwd wat voor moois je terug krijgt.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Adrina,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een ontzettend leuk idee
    jij hebt er in ieder geval een mooie kaart van gemaakt
    groetjes andrea
    ps ben wel benieuwd wat nu die ander er mee heeft gemaakt hoor, laat je dat ook nog zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Precious - just got this stamp too! Thanks for playing at The Sweet Stop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a sweet image - thanks for playing along with the Sweet Stop Blog!!

    BeantwoordenVerwijderen