zondag 31 oktober 2010

Award

Ik heb een mooie award gekregen van Andrea.
Daar zijn 5 regeltjes aan verbonden:

1.de gever bedanken
2.de award op mijn blog zetten
3.drie dingen over mijzelf vertellen
4.een leuke foto plaatsen
5.doorgeven aan 5 personen

Hier komen mijn 5 punten:

1. Nou Andrea bij deze heel erg bedankt voor je award.

2. Dit is de bijbehorende award.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3. Ik ben een geboren en getogen Zeeuwse, ik vind de natuur met al zijn schoonheid het mooiste wat er is en scrappen is een hobby waarbij ik nooit raak uitgeleerd.
 
4. De foto, eentje van de natuur uiteraard, een paddestoel aan de onderkant.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5. Ik mag deze award doorgeven aan 5 personen, ik wil hem graag geven aan:
- Hetty
- Regina
- Marianne
- Maartje
- Yvonne
 

3 opmerkingen:

  1. He wat lief van je!! Ik zal hem op mijn blog zetten (ik had m al een keer gehad maar dat geeft niet!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je Award je hebt hem verdiend en heel hartelijk bedankt dat je hem ook aan mij doorgeef, ik ga gelijk je naam erbij zetten want ik voel me weer erg vereerd daarvoor

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Adrina, wat top dat je de award doorgeeft aan ons. We zijn zeer vereerd!! Dank je wel :)

    Groetjes Elly & Maartje

    BeantwoordenVerwijderen