vrijdag 8 oktober 2010

Fairy mushroom

Vanochtend uit de nachtdienst gekomen en toen ik uit mijn bed kwam had ik nog lekker de hele middag de tijd om een kaartje in elkaar te freubelen.
Met de sketch van het Scrappin Challenge Blog ben ik aan de slag gegaan.
Ik heb gebruik gemaakt van een digi van Phindys Place, ik vind het zo'n schatje.
Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn Derwent potloden en ik heb de volgende kleuren gebruikt: 170, 180, 450, 460, 530 en 560.
Het kaartje kan ook meedoen met de challenge op het blog Alles met en over kleuren met Derwents, daar moesten de kleuren bruin en groen worden gebruikt.
Het papier is van SEI: Dill Blossom.
Verder nog een bloem in elkaar geknutseld en de tekst is een stempel van Lili of the Valley uit de set Oh So Girlie.



Last night I had the nightshift, so when I came out of my bed this afternoon I had enough time to make a new card. I started with a sketch by the Scrappin Challenge Blog
I used a digi by Phindy's Place, I think it's a cutie, I coloured it with my Derwent pencils and I've used the next colours: 170, 180, 450, 460, 530 and 560.
I enter my card also at the challenge blog Alles met en over kleuren met Derwents (use the Derwent colours brown and green).
Papers are SEI: Dill Blossom. I added a selfmade flower and the sentiment is a stamps by Lili of the Valley.

16 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje heb je ervan gemaakt
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi adrina, wat een plaatje je kaartje. Je stempeltje vind ik helemaal te gek!
    En wat een prachtige bloem zit erop.
    Een mooi resultaat.

    Bedank en weer leuk dat je meegedaan hebt.
    Een fijn weekend.

    Liefs ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oww wat een lieve stempel is dit zeg en je kaartje is super leuk. Leuk dat je mee doet bij scrappin Challenge..liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zeker een schatje. Mooie kleuren ook!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje en dat na de nachtdienst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje echt super hoor

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig is dit schattige kaartje, en supers dat je meedoet met onze challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi


    oochhhh wat een schatje!!

    heel mooi gemaakt!!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooie kaart! het stempeltje is echt een schatje! Fijn weekend.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi dear
    what a lovely card you made!!! The image is very very sweet, and the flower is beautiful!!!
    hugs
    Sadia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. How pretty. I really love the embellies you've put with the flower too. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Adrina,lief afdrukje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hele mooie , bedankt voor de deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje met een schattig stempeltje. Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen