zaterdag 30 oktober 2010

In de regen / In the rain

Ik heb een swap georganiseerd op de club: Madeco's hobbytafel.
Het is de bedoeling dat je een kaart maakt voor iemand en die stuur je op met daarbij nogmaals de materialen waarvan je de kaart hebt gemaakt.
De ontvanger maakt dan met die materialen een andere kaart.
Met de materialen die ik heb ontvangen, heb ik deze kaart gemaakt.
Ik heb het plaatje ingekleurd met Copics.


en een close-up van het plaatje


On a Dutch club I organized a cardswap.
You had to make a card for someone, you mail it to that person including the materials the card is made of.
The receiver makes a different card with those materials.
I received some nice stuff and made this card!!
I coloured the image with Copics.

7 opmerkingen:

  1. hoi Adrina,
    je hebt er een prachtige kaart van gemaakt hoor,
    wel een leuk idee zo , dat doorgeven
    maar je vroeg ik ik boos was,
    nee hoor, helemaal niet.
    maar die mr mojo he
    verstopt zich steeds
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Adrina,lief afdrukje,mooi ingekleurd.
    En wat een geweldig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit kaartje, en wat een leuke stempel zit erop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh hun this is totally brilliant love that image,super super detail as ever hugs cheryl xxx

    BeantwoordenVerwijderen