woensdag 17 november 2010

Pixie Cottage Challenge #45 SKETCH AND/OR RIBBONS AND BOWS

Er is weer een nieuwe uitdaging bij de Pixie Cottage Challenge.
We hebben weer een hele leuke sketch van ons oud teamlid Pam en het extra thema is "ribbon and Bows".
De stempel die ik heb gebruikt op mijn kaart is Cookie and Kaboodle with roses van Di Carubia en die is te koop bij Michelles Scrapbooking and More.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met Copics, ik ben niet helemaal tevreden over het inkleuren van de grote vlakken, de kleuren mengen niet voldoende, ik ga het volgende keer eens proberen op ander papier, misschien dat het dan beter gaat.
Het papier is van Tilda.
Verder nog een paar bloemen gemaakt met diverse ponsen en creatables, wat scrappersfloss en meeldraden.
De tekst is van Lili of the Valley.


Challengetime again at The Pixie Cottage.
This week we have a very nice sketch made by our old teamie Pam and the extra theme is "ribbons and bows".
I used the stamps Cookie and Kaboodle with roses by Di Carubia and it's for sale at Michelles Scrapbooking and More.
I coloured the image with Copics, but I'm not completely satisfied with the colouring of the big areas, the blending of the colours is not good enough, I think I have to use other papers next time.
The papers are Tilda.
I made 2 flowers with different punches and creatables, some scrappersfloss and stamens.

21 opmerkingen:

  1. prachtig gemaakt! erg leuk zo die bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Adrina,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Je papier is ook super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje! Je bloemen zijn kleine kunstwerkjes.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje! En die bloemen, dat heb je heel erg leuk gedaan!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig kaartje adrina,
    helemaal top
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vid je kaaartjes heel mooi, maar je tekst moeilijk te lezen met dat geel, maar misschien ligt het aan mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattig kaartje, prachtig in die zachte kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wel een hele snoetig lieve kaart gemaakt!!
    groetjesss maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a cute card Adrina! I love the soft colours, the cute image and the pretty flowers you added! just beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card Adrina, the colours, image and design are so beautiful I love it.
    Hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Adrina, You have created such a lovely card this week for the challenge. Beautiful coloring!
    Denise
    PC-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your flowers are amazing my dear! Such a soft and feminine card.
    Hugs
    Tanya

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Adrina,
    Ik heb Renata bezig gezien met de copics bij ons op het dorp. Het lijkt me moeilijker dan de distressinkt. Die grote vlakken vind ik bij distressinkt ook nog steeds het moeilijkst maar oefening baart kunst. Maar ik begrijp je wel. Ik had dat in het begin ook heel erg dat ik niet tevreden was. Maar toch vind ik het een mooie kaart hoor. Je bloemen zijn ook prachtig gelukt en dan bedoel ik niet alleen de zelfgemaakte bloemen maar ook het ingekleurde boeket. Je gaat gewoon gezellig een middagje naar Renata om verder te oefenen met de copics. Je vroeg nog hoe mijn boek heet: Haar naam was Sarah. De schrijfster is Tatiana de Rosnay. Het is zo mooi dat ik bijna niet meer kan stoppen als ik er in begin.
    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaartje en wat een
    mooie bloemen heb je gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A gorgeous card with stunning flowers Adrina!

    Hugs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Adrina, Such a sweet and feminine card. Love the colors and the lovely flowers.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toen ik de Aquamarkers had gekocht dacht ik echt waar ben ik aan begonnen mar nu vind ik het heel erg leuk om mee te werken

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card Adrina have a greta weekend hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lieffie...mooi zo die bloemen.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. such sweet blossoms and bows! the p.p. with floral print is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen