zondag 5 december 2010

Crystal snowgirl

Ik heb toch zo zoetjes aan al heel wat winterkaarten gemaakt voor mijn doen.
Er zijn zulke leuke stempeltjes dat ik het toch niet kan laten.
Dus met dit afdrukje van High Hopes een kaartje gemaakt.
Het afdrukje is ingekleurd met de Derwent potloden.
Het papier is van een Pretty Paper bloc van Marianne design: Scandinavian Christmas.
Zo links en rechts nog wat glitters en stickles, twee knoopjes en 2 glitter sneeuwvlokken met een strassteentje en het is af.


I made quite a few wintercards already.
There are such nice stamps I can't resist.
So I made a card with this image by High Hopes.
I colored it with my Derwent pencils.
The papers are by Marianne Design, Scandinavian Christmas.
I added a lot of glitter and stickles, two buttons and two snowflakes.

Challenges:
Midnight Madness #84 - sketch
Derwents - Kerst in het rood

18 opmerkingen:

  1. wat een leukerd op dat prachtige vrolijke kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, wat is ie mooi! Prachtig die kleuren. Ik heb die stempel ook nog liggen en iedere keer denk ik: ik moet hem toch weer eens uit het doosje halen, want hij is toch wel erg leuk! Heb jij binnenkort weer een keertje tijd om samen wat te doen? Ik moet maar heel weinig werken de komende tijd, dus ik wel. Laat maar even weten.
    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Adrina
    ja vind ik ook hoor, deze sneeuwpop is sooooo cute
    heel mooi gedaan hoor
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful card, I Love this image and you did a fantastic job with her.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart!!! Heel lief afdrukje.

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Adrina,leuk die sneeuwpop,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart,je ziet goed de glittertjes. Die sneeuwpoppen blijven leuk.

    groetjes, Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Adrina, wat een leuk kaartje, ik vind je stempeltje fantastisch...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kan me voorstellen dat je dit lieverdje niet kon laten liggen....prachtig kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke kaart! Ik vind het stempeltje echt een leukerdje!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi

    wat een schitterende kaart!!

    een erggg leuk afdrukje en mooi gekleurd!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi dear
    that's so nice, the image is so cheerful and sweet, and all the sticles effect is very pretty!! I like it!
    hugs
    Sadia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend leuke kaart. Het is inderdaad een schattig stempeltje. Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. zeer mooie kaart echt leuk, bedankt voor het meeedoen bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thank you so much for joining in the fun this month. Your card is just wonderful and very festive. Great take on the sketch and we are thrilled to have you as part of the MMSC family. I hope you have a wonderful holiday and a very Happy New Year!! Thank so much for playing the Midnight madness sketch challenge.
    Priscilla
    MMSC Hostess

    BeantwoordenVerwijderen