zondag 19 december 2010

Snoesje

Ik had voor een Nederlandse Club nog een kerstkaart gemaakt en opgestuurd naar een ander lid.
Die kaart had ik nog niet op mijn blog gezet.
Het papier is van BG: Eskimo Kisses.
De tekststempel met ster is van Margriet Creatief.
Het Snoesje is van Marianne Design en dat heb ik ingekleurd met Copics.
Als finishing touch nog wat brads in de vorm van sneeuwsterren.


I made this card for a Dutch Club and sent it to a member.
I didn't show it here.
Papers are BG: Eskimo Kisses.
The sentiment with star is by Margriet Creatief.
The image is by Marianne Design and I colored it with Copics.
As finishing touch I added some brads in snowflake shape.

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie is dat geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beautiful card! lovely colour combo!
    hugs
    sadia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk dit super vrolijke kaartje in frisse kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hartstikke leuke kaart Adrina
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Adrina,leuke stempel,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieffie, zulke mooie kleurtjes.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje heb je gemaakt groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kerstkaart met mooie kleuren.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje deze kerstkaart! Ik heb er niet zoveel gemaakt. Misschien volgend jaar eerder beginnen dan lukt het misschien wel een x.
    Maar we moeten inderdaad een x afspreken om te distressen. Wanneer kan het voor jou?

    Groetjes,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Adrina wat een schitterend kaartje.
    Ik wil je toch een reactie geven. En bedanken dat je het afgelopen jaar berichtjes achter gelaten hebt op mijn blog.
    Een hele fijne feestdagen en een goed uiteinden.

    lieve groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooi kaartje!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen