maandag 6 december 2010

WIN IN OUR DECEMBER DIGI BLOG HOP

Er is alweer een maand verstreken, dus tijd voor een nieuwe Digi Blog Hop.
De Digi Blog Hop begint hier. Kom kijken wat de andere Hopetts hebben gemaakt.
Als je hier bent gekomen via het blog van Ilse dan ben je op de goede weg, begin anders bij het begin.
De volgende hop is bij Heather
Verder kan je op alle deelnemende blogs een letter vinden. verzamel ze en zet het woord dat je hebt gevonden bij het commentaar op de Digi Blog Hop.
Mijn letter is de "D"
Hier mijn kaart voor deze hop.
Ik heb gebruik gemaakt van Penguin Playtime, een digi van Di's digi downloads.
De digi's van Di zijn hier te koop.
Het papier is van DCWV, The Winter Combo.
De afbeelding heb ik ingekleurd met mijn Copics en voorzien van de nodige glitters.
Verder twee brads in de vorm van een sneeuwster.
Doe mee met de bloghop om alle gebruikte digi's te winnen!!



December has started, so time for a new Digi Blog Hop, you need to start here
Come and see what the others Hopetts made.
If you came here from Ilse's blog than your on the right track. The next stop is at Heathers blog
Collect some letter at all the blogs and put the word in de comment section of the Digi Blog Hop to win the prize. My letter is the letter "D".
And here is my card for this blog hop, I used Penguins Playtime, a digi bij Di Carubia.
Di's digi's are available over here.
The papers are DCWV: The Winter Combo.
I coloured the image with my Copics and added lots of glitters.
Finaly I added 2 snowflake brads.
So let's start hoppin to win all digi's used at the hop and even more!!!

13 opmerkingen:

  1. wat een schattig kaartje, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, deze vind ik echt heel erg leuk! Wat een schattige digi!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk kaartje. Hé je moet even je eerste link nakijken want ik kom niet op de begin pagina van de HOP, (of ligt het aan mij?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi kaartje Adrina en een superleuke digi. Mooi in deze kleuren hoor. Ga ik nu nog even een bloghop poging wagen.
    Groet van Yvonn.

    ps.Misschien kunnen we in het nieuwe jaar nog een keertje afspreken. Ik heb nog een mal gekocht waar je zo 2 pagina's uit distressworkshop 2 mee kunt maken. Kun je gelijk mijn vervolgboekje bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart, leuk om het in 1 kleur te houden he?

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauuuw wat een schattig kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love the all Blue card- darling image! The embossing is a great accent.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele mooie winter kerstkaart, wel een heel leuke afdrukje mooi hoor
    grtjes maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Adrina,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowww,,, I love your character,, so fun,,,so adorable,,,,,,,,I adore it,,,,feel free to choose your two favorite proiducts from my stuff,,and thanks for your comments Adrina.

    BeantwoordenVerwijderen