zondag 30 januari 2011

Tasje met doosje

Ik heb inmiddels ontdekt dat ik het ook heel leuk vind om tasjes c.q. doosjes te maken.
Op de club: Hobbyplezier met scrapdoosjes, was dit de wedstijd voor januari.
Ik heb gebruikt gemaakt van 3 stempelafdrukjes van Hanglar Stanglar die ik heb gekregen van Anne uit Noorwegen. De afdrukjes heb ik ingekleurd met Copics.
Het papier is Tilda: Kitchengarden.
De bloemetjes heb ik gemaakt met de Nellie Snellen ponsen.
De tekst op de voorkant is van Marianne Design die heb ik uitgestanst met een Nestie.
Van de tekst op het doosje binnenin weet ik het merk niet meer.




I discovered that I also like to make bags and boxes etc.
On a Dutch club this was the challenge for january.
I used 3 images by Hanglar Stanglar, I received those from Anne from Norway. (thanks Anne)
I colored the images with Copics.
Papers are Tilda: Kitchengarden.
I made the flowers with the Nellie Snellen punches.
The sentiment on the front is by Marianne Design, I cut it out with a Nestie.
I don't know where the sentiment on the box inside comes from.

13 opmerkingen:

  1. hoi Adrina,
    wat een leuk tasje, prachtig papier heb je gebruikt
    en wat een lief stempeltje
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo geweldig, wat lief!!! Heel leuk om ook te ontvangen!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. war een goeie ontdekking!!Het ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi doosje. Het Tilda papier vind ik super voor doosjes enzo. Dit is ook leuk om te geven maar.... nog leuker om te krijgen.

    Groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi Adrina, het afdrukje is ook een schatje en ze is goed gelukt.

    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gaaf doosje, prachtig en super origineel is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dit ziet er super uit!

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig gemaakt Adrina,super stempels,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi en schattig tasje, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. auuuw wat ziet dat er super mooi uit

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh wat prachtig!

    en super leuk dat je meedoet met mijn candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Adrina, your creations are adorable. It's great that you could use the images =)

    Have a wonderful day!

    Hugs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen