vrijdag 14 januari 2011

Voor mijn schoonzus

die binnenkort 50 wordt, heb ik dit A4 tje gemaakt.
Morgen houdt ze een feestje en haar dochters hadden gevraagd of iedereen een A4 wilde maken voor haar.
Nou zoals je zult begrijpen is ze fanatiek aan het tennissen.
Dus deze digi van KennyK is wel toepasselijk.
Ik heb de afbeelding ingekleurd met Copics.
Het papier heb ik gekregen bij een prijsje, dus ik heb geen idee van welk merk dat is.
Het papieren kant is van Kars.
Ik heb een swirl van Marianne Design gebruikt en een hoekswirl van Sizzix.
Met de Just Rite heb ik zelf een stempel gemaakt en deze heb ik uitgesneden met een Nestie.
Verder nog een tekststempel van Marianne Design gebruikt.
De bloemen en de brad komen uit mijn voorraad.
Nu maar hopen dat ze het leuk vindt!!!























My sister in law becomes 50 years old next week.
Tomorrow there's a party and her daugthers asked anyone to make a layout.
She like to tennis, so this digi by KennyK fits perfect. I coloured it with Copics.
The paper lace is by Kars.
I made my own sentiment with the Just Rite stamp and I used a sentiment by Marianne Design.
The swirls are by Marianne Design and Sizzix.
I won the papers so I don't know where they come from.
The flowers and brads are from my stash.
I hope she is going to like it!!!

I used the sketch at Sketch Saturday

11 opmerkingen:

  1. Hoi Adrina....nou....volgens mij zal je zus hier erg blij mee zijn....ik vind hem in ieder geval geweldig (ben ook een fanatiek tennisster)....fijn weekend
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig en heel toepasselijk hoe je dit hebt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk is ie geworden Adrina en erg toepasselijk. Ik zag net dat we beiden op hetzelfde tijdstip iets geplaatst hebben met KennyK digi's. Toevallig zeg.
    Groetjes van tot volgende week.

    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig persoonlijk blad heb je gemaakt! Hier is je schoonzus vast erg blij mee.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om op deze manier gebruik te maken van een sketch! Veel plezier op het feest!

    Bedankt voor het meedoen met Sketch Saturday!

    Leonie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk, maar dat wist je al! Ook Yvonne was bezig geweest met een KennyK! Volgens mij heb ik jullie aangestoken! LOL!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke creatie, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi

    wat prachtig,dat zal je schoonzus wel erg mooi vinden!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hij is prachtig!! leuk he zo'n a4tje maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Adrina,
    wat een prachtig A4 is het! Dat valt vast in de smaak bij je schoonzus. Veel plezier op het feest.

    Groetjes Elly & Maartje

    BeantwoordenVerwijderen