donderdag 17 februari 2011

Allahjartens Flicka

Ik wilde jullie nog even mijn laatste kaartje laten zien.
Het stempeltje is een Hanglar Stanglar met de naam die in de titel staat.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met Copics.
Het papier is van Eline's Huis: Roses are red....
De hartjes heb ik uitgesneden met de Slice. Verder heb ik nog een randpons gebruikt van EK Succes en als finishing touch heb ik een leuke charm aan een van de hartjes gehangen.


I wanted to show you my last card.
The stamp is a Hanglar Stanglar with the name Allahjartens Flicka (that's Swedish)
I colored the image with Copics.
The papers are Eline's Huis: Roses are red....by Marianne Design.
I cutted the hearts with my Slice.
I used a border punch by EK Succes and I added a lovely heart charm.

14 opmerkingen:

  1. hoi Adrina,
    wat een lief kaartje en wat een mooi papier
    past precies bij je achtergrond van je blog
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje, zulke mooie kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, hele mooie kleuren ook gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een prachtig kaart en ik vind de kleuren ook geweldig!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje, Adrina! Leuk met die hartjes en prachtige kleuren.

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Adrina,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi

    een schitterend kaartje!

    hele mooie kleuren en leuk afdrukje!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi en lief kaartje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie lieve hartjes kaart is het geworden
    grtjes maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Adrina,

    Met dit papier kun je zulke leuke kaarten maken. Zeker in combinatie met dit leuke afdrukje. Echt leuk gedaan zo met die harten. 12 mei staat genoteerd hoor. Hebben we weer wat om naar uit te kijken.

    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen