donderdag 10 februari 2011

Een lief doosje

Ik heb gisteren op de club Hobbyplezier met scrapdoosjes meegedaan aan een DOL (doosje online).
Tijdens alle aanwijzingen heb ik wel een paar foutjes ontdekt, die ik had gemaakt.
Maar ik vond het erg leuk om te doen.
Vanmorgen heb ik het doosje nog wat opgeleukt en dit is het resultaat.
Het papier is een combinatie van 3 verschillende merken (SEI, BG en ??)
De vlinder is van Marianne Design, wat een plaatje toch.)
De teksten zijn 2 digi's van TLC



Yesterday I made a box online on a Dutch club.
This is the result.
Papers are a combination of SEI, BG and ??
The butterfly is by Marianne Design and the sentiments are digi's by TLC.

16 opmerkingen:

  1. wat een schattig doosje, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi

    een prachtig doosje is het geworden!!

    mooi met die vlinder die blijft ook erg mooi!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is very feminine and delicate. Just beautiful.
    Hugs
    Tanya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He tis een schattig doosje hoor1

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief doosje weer Adrina, van eventuele foutjes is niks te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig doosje Adrina.

    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi doosje Adrina,
    Gelukkig heb je de uitleg van een dol erbij gezet want ik had echt niet geweten wat het was. Moest er wel om lachen. Maar jou doosje mag er zijn. Die prachtige vlinder maakt het wel af hoor.

    GRoet van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, die is mooi geworden!! Prachtig gedaan zeg!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig wat een lief doosje, ik bedoel daar ook het papier mee!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful Adrina, love the dp and the wonderful butterfly.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Adrina, je hebt een hele leuke creatie gemaakt maar hij voldoet niet aan de regels van het MD challenge blog. Je moet een stempel of 3D van MD gebruiken, de vlinder voldoet daar niet aan helaas.

    Gr. Anita
    Designteam MD blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig doosje met mooie kleuren, bedankt om mee te doen met MD challenge
    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen