zondag 27 februari 2011

Paaskaartje / Eastercard

Ik heb laatst een paar afdrukjes geruild en daar zat dit schattige stempelafdrukje tussen.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met Copics.
Het papier is Cosmo Cricket: Pixie-licious
De tekst heb ik zelf op de computer gemaakt.
Het afdrukje en de tekst heb ik allebei uitgesneden met een Nestie.
Verder nog twee pins met een lintje en een bedeltje.



A few weeks ago I swapped some images and between those images there was this little cutie.
I colored the image with Copics, the papers are Cosmo Cricket: Pixie-Licious.
I made the sentiment on my computer.
I cutted the image and the sentiment with the oval Nesties and I added two pins with some ribbon and a charm.

11 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk paaskaartje, super kleuren gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi

    wat en prachtig paaskaartje!

    hele mooie kleuren!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super lief en mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Adrina,super die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig is dit schattige en vrolijke kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende Paaskaart heb je gemaakt Adrina!

    Liefs Elly & Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, wat maak je mooie kartezeg! Ik kom net voor het eerst op je blog maar het herlijk rond zitten kijken hier. Super! Fijne avond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaartje en wat een mooie kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen