woensdag 16 februari 2011

Pixie Cottage Challenge #57

Hier is mijn DT kaart voor de nieuwe challenge bij de Pixie Cottage.
Deze week staat er weer een leuke sketch voor jullie klaar en het extra thema deze week is: "Embossing".
Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de rubber stempel: Sweet Shoppe  van Artish
De stempel is te koop bij Michelles Scrapbooking and More.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met Distress Inkt.
De achtergrond heb ik met een embossingmal door de Cuttlebug gehaald.
Het papier is van SEI.
De hoekjes zijn gemaakt met een stans van Double Do en het lintje komt uit mijn voorraad























Here is  my DT card for  The Pixie Cottage.
We have a new sketch for you and the extra theme is: "Embossing".
For this card I've used the rubber stamp Sweet Shoppe by Artish and it's available at Michelles Scrapbooking and More.
I coloured the image with Distress Ink and I embossed the background.
The papers are SEI.
The ribbon is from my stash and the corners are made with a creatable by Double Do.

18 opmerkingen:

  1. Hij is leuk geworden Adrina! En die hoekjes... echt leuk!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart en wat zit ze heerlijk op de toonbankt met al het lekkers!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. this is just gorgoues hun,love how you have placed wee tilda hugs cheryl xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een lief kaartje geworden Adrina.

    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig is dit lieve kaartje, en die tilda op dat gebak mjummie is ook zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Adrina,super die stempels,mooi ingekleurd.
    En wat een mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig kaartje Adrina....wat leuk met die hoekjes op het gestreepte papier....volgens mij moet ik die ook nog ergens hebben..
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je zou zo trek krijgen.....wat een lief kaartje!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart! Ik vind de zachte kleuren die je hebt gebruikt leuk en de hoekjes zijn ook erg leuk.

    Knuf,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit een leuk en mooi kaartje geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a precious card. Love your pastel colors.
    Hugs
    Tanya

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a fun way to use the sweet shoppe stamp Adrina. I love how you only used the bottom half of it on this one. Beautiful colour scheme too.
    Hugs,
    Sharon xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuk en mooi kaartje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. what a perfect tilda to visit our sweet shoppe! i haven't seen her in her apron attire before...makes me think of the rice krispy commercial with flour on their cheeks.
    i love the subtle colour scheme you chose!
    hugs!

    BeantwoordenVerwijderen