woensdag 23 februari 2011

Tilda in het groen

Gisterenmorgen ben ik een ochtendje wezen distressen bij Katja.
Die woont bij mij om de hoek en die heb ik leren kennen via de Nederlandse Clubs.
We hebben allebei hetzelfde afbeeldinkje ingekleurd met dezelfde kleuren, uiteraard met Distress Inkt!!
Ik heb van haar een paar velletjes papier mee mogen nemen, BG: Marjolaine.
Bedankt hoor Katja. Ik ben erg nieuwsgierig wat zij met het plaatje gaat maken!!!!

Vandaag heb ik het kaartje verder afgemaakt met een bloem en een tag.
De sketch komt van de Nederlandse club: Scrap en Stempel.



Yesterday morning I went to Katja, she is living just around the corner.
We both colored the same image with Distress Ink, also in the same colors.
She gave me some of her papers: BG, Marjolaine.
I'm very curious what she is going to make with this image!!!
Today I finished my card with a flower and a tag.
The sketch is by a Dutch Club called: Scrap en Stempel.

13 opmerkingen:

  1. wat een schattig kaartje, prachtig in die frisse kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart, prachtige kleuren gebruikt en super ingekleurd!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, erg mooi gedaan weer!

    veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje is dit geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Adrina

    Wat een mooi kaartje en een lief stempeltje van Magnolia.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi

    wat een schitterend kaartje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauuuuw wat een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HI Dear!
    yout card look so beautiful!!! Great coloring, and I like so much the paper you picked!! =)
    hugs
    sadia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje! Het inkleuren met distress is heel goed gelukt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart! Ben maar meteen volger geworden, dan kan ik nog eens terug komen!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen