zaterdag 5 februari 2011

Valentijn swap

Het Nederlandse Swappersblog organiseert een valentijnswap met luciferdoosjes.
Dit doosje heb ik opgepimpt met papier uit een Vintageblokje van de Action, wat pareltjes en een bloem die ik gemaakt heb met verschillende ponsen, wat meeldraden, scrappersflos en 2 pins.
Het doosje is gevuld met kant, een lintje, wat brads, een charm en een paar pins.
Mijn swapmaatje Martha heeft het doosje inmiddels ontvangen, dus kan ik het hier laten zien.



On the Dutch Swappersblog we have a Valentine Swap at this moment.
We have to scrap a matchbox and fill it with some goodies.
I scrapped this box with some vintagepapers by a local store, I made a flower with different punches, some scrappersfloss, 2 pins and a little rose. I added some pearls and a heart ribbon.
My swapfriend Martha already received this box, so I can show it here.

17 opmerkingen:

  1. Ooh, wat een schatje. Dat heb je weer toppie gedaan!

    Veel liefs,
    Renata

    ps geen last van je oortjes gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Adrina,
    Wat is dat mooi geworden zeg!!! Erg leuk om te doen denk ik. Ik wil vandaag eens een Pringles-bus gaan pimpen. Doosje hieronder is ook gaaf! Heb je daar een speciaal patroon voor?
    Groetjes,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een hele mooie Adrina,

    Je swapmaatje zal hier vast heel blij mee zijn.
    Echt een pronkstukje. Ik las in een vorig berichtje dat je doosje ook heel leuk vind om te maken. Nieuwe verslaving erbij? Ha ha.

    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig!! Wat zal Martha daar blij mee zijn. Je kan hem op het Swapblog zetten via Mister Linky. Een heel prettig weekend, de Swapmusketiers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    schitterend doosje!

    mooie bloem!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi doosje heb je gemaakt. Geweldig! Ik heb mijn doosje nog niet ontvangen, dus ik ben heel benieuwd!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Adrina,

    Wat een prachtig mooie creatie van je valentijnsdoosje!

    Groetjes Swapper Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend doosje heb je gemaakt Adrina!
    Groetjes Maartje & Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Adrina,

    Het is een prachtig doosje, in het echt nog veel mooier.
    En prachtige spulletjes erin!!
    Nog bedankt :-)
    Fijn weekend en groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi doosje echt supper groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauuuw wat een schitterend doosje en die
    bloem is erg mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whow...geweldig, wat 'n schitternd doosje!!!
    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohhh,ook al zo'n schitterend doosje.Ik heb net die van Martha bekeken,en dat was ook al zo'n prachtig doosje!

    groetjes,marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig doosje, top!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen