donderdag 17 maart 2011

Gitarist

Op de Nederlandse Club "Cutie Stamps" kon je gratis deze digi van Di Carubia aanvragen, je moet er dan wel een kaartje mee maken natuurlijk en dan ding je mee naar de prijs: gratis digi's van Di's Digi's.
Op een andere club vroegen ze om een jongens- of mannenkaart, dus sla ik 2 vliegen in een klap.
Het papier is van Maja Design. Helemaal super dat papier.
Ik heb de digi ingekleurd met Copics, verder nog wat Distress inkt langs de randjes en dat is alles, zo komt het schitterende papier mooi tot zijn recht.



On A Dutch club I could get a free digi by Di Carubia, but ofcourse I had to make a card with it and then I get the chance to win free digi's by Di's Digi's.
On another club they asked for a boy or male card. So 2 challenges in one this time.
Papers are Maja Design, beautiful papers.
I colored the image with Copics and put some Distress ink on the edges and that's all, no embellies so you can see those stunning papers very well.

17 opmerkingen:

  1. Hey! Wat heb je mooi papier gebruikt! ;) Je kaartje is erg leuk!

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieverd op dat prachtige vrolijke kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw geweldig mooi is ie, dat papier is echt prachtig, je hebt er ook verder niks bij nodig van versiersels, toppie
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi Adrina, deze lijn van maja is ook erg mooi zeg. Het afdrukje is een snoepie en ik zie ook nog een mooie schaduw rondom het beertje. Echt een mooie combi.

    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart weer Adrina,super stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die stempel leuk!!! Schitterende kaart is het geworden, heel grappig!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten en een hele gave stempel

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Adrina.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie kaart en de kleuren van papier super groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou...per ongeluk kwam ik op je blog terecht maar ik kon hier maar neit meer wegkomen, haha! Wat maak je mooie creaties! geweldig, ik meld me meteen aan als volger zodat ik niets meer hoef te missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is erg leuk geworden. Ook in het echie is ie prachtig! Ben trouwens op 1 na, al mijn Slice kaartjes kwijt. Alleen de Fa La La (kerst) nog dus mocht je nog interesse hebben dan weet je dat ik hem nog heb.

    Heb trouwens mijn penseel meegenomen naar de beurs maar volgens Angelique is hij gewoon goed... Al met al ga ik toch een nieuwe ergens bestellen want of er komt geen water uit of een heleboel...

    Groetjes,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi hoi, wat leuk dat je de club vermeld hebt in je berichtje. K vind je kaartje ook erg leuk geworden zo.
    Zal straks weer spannend worden als we moeten gaan stemmen ;)
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart!!Hele leuke afbeelding en prachtig papier!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Adrina,
    wat een leuke kaart heb je weer gemaakt
    kom je even langs op mijn blog er staat een verrassing voor je klaar
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen