zondag 13 maart 2011

Kerst/Christmas

Omdat ik meedoe aan een kerstactie op de Nederlandse club, Madeco's hobbytafel, hier dus mijn tweede kerstkaartje van dit jaar. Het is alvast voor de maand april, ik werk een beetje vooruit.
Het papier is van maja Design, ik ben echt helemaal verslingerd aan dat mooie papier!!
Ik heb niet voor traditionele kerstkleuren gekozen, maar voor paars.
Het stempeltje heb ik vorige week gekocht en is een Magnolia, zo lief!!
Ik heb het afdrukje ingekleurd met Distress Inkt, de hoofdkleur is Dusty Concord.
Ook de randjes heb ik voorzien van die kleur inkt, verder nog eens strikje en klaar!!


This Christmascard is for a Dutch club, I have to make a Christmascard every month.
This is mine for april, I work a little in advance.
I didn't choose for the traditional Christmascolors, but for purple!!
The stamp is by Magnolia, I bought it last week, it's such a cutie.
I colored the image and the edges with Distress Ink, mainly with the color Dusty Concord.
And to finish I added a bow.

Challenge:
It's a Magnolia challenge

16 opmerkingen:

  1. hoi

    wat een prachtig kerstkaartje en een hele leuke kleurtjes is eens wat anders!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom net binnen van een rondje 5 km lopen en het is buiten zo lekker en dan kom ik je "koude" kaartje tegen en denk bij mijn eigen, heerlijk dat dat hopelijk achter ons ligt, maar je kaartje is super mooi!!!Prachtig zo om het in 1 tint te houden!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind m heel mooi vooral die kleur t ziet er prachtig uit
    grtjes maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk hoor

    Bedankt voor je deelname bij its a magnolia challenge

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, lekker simpel, hou ik wel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattig kaartje, prachtig in die paarse kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend knp nu met kerstkaarten bezig te zijn! dit is een hele mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje, prachtige kleur paars.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van IAMC, heel veel succes.

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, toppie hoor! Leuk dat je meedoet met de challenge van IAMC, veel suc6.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Adrina,

    Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, en wat een super kleurtje dat paarse. Leuk dat je meedoet aan de challenge van IAMC.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Adrina.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een super mooie kaart Adrina!!
    Mooi hoor, dat paars :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kerstkaartje, mooie kleuren, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooi geworden Adrina, dat kleurtje doet het altijd goed. En tja met dit mooie papier en dit superleuke afdrukje is deze kaart goed gelukt. Volgende keer dat we elkaar zien zal ik nog een afdrukje voor je wegleggen van die sneeuwpop. (de herkansing ha ha)
    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk kaartje, en lekker op tijd voor de feestdagen! Bedankt voor je deelname aan het it's a magnolia challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen