vrijdag 4 maart 2011

Tentkaart in winterstijl

Een paar weken geleden heb ik deze tentkaart gemaakt en die heb ik nog steeds niet laten zien.
De beschrijving van de tentkaart heb ik van een Nederlandse Club.
Het papier is al wat ouder en ik weet niet meer van welk merk het is.
Het stempeltje is een Hanglar Stanglar en dat heb ik ingekleurd met Copics.
De sneeuwster is gemaakt met creatables van Marianne Design.
Verder nog een klein strikje met een charm en een tekststempel, deze kaart is alvast voor Kerst dit jaar.
Ik doe mee op een Nederlandse club om iedere maand een kerstkaart te maken, dan heb ik er toch in ieder geval al 10, want we zijn gestart in maart.


A few weeks ago I made this card, but I didn't show it overhere.
I found the description of this tentcard on a Dutch club.
The papers are a few years old and I don't know the brand anymore.
The snowflake is made with creatables by Marianne Design.
The stamp is a Hanglar Stanglar and I colored her with Copics.
I added a little bow and a charm and the sentiment is a stamp also.

10 opmerkingen:

  1. hoi Adrina,
    wat je met een tentkaart bedoeld weet ik niet , maar hij ziet er weer superschattig uit
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Adrina!! Leuke charm heb je gebruikt.

    Liefs Maartje & Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, met een super leuk effect!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Adrina,zo leuk die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    een schitterend kaartje!

    heel erg mooi gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauuuw wat een mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hoi vind 'm heel mooi!! kleuren zijn ook zacht van kleur enne veel knutsel plezier op naar de volgende kerstkaarten ben benieuwd naar je andere kerstkaarten die je gaat maken
    fijne weekend
    groetjesss maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een prachtig kaartje geworden zeg!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig tentkaartje Adriana, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen