zaterdag 2 april 2011

De sleutelhangerswap

Op het blog van de Nederlandse Swappers is nu een swap bezig met een sleutelhanger.
Ik heb een swapmaatje in Frankrijk toegewezen gekregen en haar favoriete kleuren waren zwart en blauw.
Dus ik heb voor blauw gekozen en in die kleuren een sleutelhanger gemaakt. Ik had er ook nog een doosje bijgemaakt maar dat ben ik vergeten op de foto te zetten.
Ik kreeg gisteren een mail dat ze de hanger ontvangen had, dus dan kan ik die nu op mijn blog plaatsen.



Ik heb ook weer met krimpfolie gewerkt, met een stempeltje van de Pixie Cottage. Toch wel grappig zo!!

Afgelopen week heb ik ook de sleutelhanger van Mimi uit Frankrijk ontvangen.
Ik had de kleuren paars/lentegroen en geel opgegeven en dit is de hanger die ik kreeg.
Ik vind hem erg leuk!! Mimi had er ook nog een leuk envelop-doosje voor gemaakt.

12 opmerkingen:

  1. Goedemorgen,

    Wat een leuke hangers.

    Toen ik je bericht las heb ik een regel wel 2 x gelezen KRIMPFOLIE???? kan me daar niks bij voorstellen maar het lijkt toch heel gaaf!

    Blij dat je de swap leuk vond... Ik vond hem zelf ook helemaal super leuk... Heb ondertussen al meerderen gemaakt!

    Fijn weekend

    Groetjes Sandraatsjuh

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, die blauwe is helemaal mijn ding!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er reuze gezellig uit zeg. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is mooi geworden zeg!! De ontvanger zal er blij mee zijn :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee Adrina, je wordt toch wel een beetje nieuwsgierig wat je swapmaatje voor je heeft gemaakt. Maar ze heeft er haar best opgedaan. Leuk dat ze je naam met die blokjes heeft gemaakt. Maakt hem nog net iets persoonlijker. Ze zijn heel verschillend maar o zo leuk. Leuk dat krimpfolie, heb ik vroeger ook wel eens gedaan met de kinderen. Dat heette krimpie dinkie of zoiets maar volgens mij is het hetzelfde. Moest in de oven en dan kromp het.

    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauuuw wat heb je een super mooie
    sleutelhanger gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. J'adore le porte-clés que tu as fais pour moi Adrina ! Un grand merci !!! J'espère que la traduction est bonne :)
    Amitiés Mimi
    hij is te mooi de sleutel ring die u voor mij adrina! Eén-dank u.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk joh!! ziet er heel mooi uit en die kleuren zijn ook heel mooi
    grtjes maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke SWAP. Je hebt een prachtige sleutelhanger gemaakt en ook een hele mooie terug gekregen.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige sleutelhanger heb je gemaakt en die je hebt ontvangen is ook erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen