dinsdag 12 april 2011

Paaskaartje voor de Nederlandse Swappers

Ook deze keer heb ik weer meegedaan met de swap op het Nederlandse Swappersblog.
Deze keer een Paaskaart aan de hand van een sketch.
Mijn swappartner Vera heeft de kaart inmiddels ontvangen, dus wil ik mijn kaartje nog even laten zien.
De afbeelding is een digi van Fred She Said, die heb ik ingekleurd met Copics.
Het papier een combinatie van SEI en Cosmo Cricket (Pixie Licious)
De tekstcirkel is van Margriet Creatief, alleen die was grijs en die heb ik met paint paars gemaakt.



I joined the swap at the Dutch Swappersblog again. This time we had to made an eastercard and we got a sketch for that.
My swappartner Vera already received her card, so I can show it here.
The image is a digi by Fred She Said, I colored it with Copics.
Papers are SEI and Cosmo Cricket (Pixie Licious).
Sentiment is by Margriet Creatief.

15 opmerkingen:

  1. Wat een lief en mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke paaskaart Adrina, je bent helemaal op de copic toer. Knap hoor; het lijkt me zo moeilijk. Leuk om te zien dat je verschillende papierlijnen met elkaar hebt gecombineerd. Zo zie je maar dat dat heel goed kan.

    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so sweet and what a cute image!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig is dit kaartje!!!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie tinten en wat een grappig afdrukje!!! Heel mooi!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje! Het kan pasen worden. Het stempeltje is echt heel leuk,

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Adrina,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi


    ooch wat een schattig kaartje en super leuke kleurtjes!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super mooi kaartje, erg schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is een hele lieve paaskaart geworden, leuk.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen