woensdag 6 april 2011

Pixie Cottage Challenge #64

Hier is mijn DT kaart voor de nieuwe challenge bij de Pixie Cottage.
Deze week staat er weer een leuke sketch voor jullie klaar en het extra thema deze week is: "Paper piecing".
Zoals jullie weten kunnen jullie tussen beiden kiezen.
Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de rubber stempel: Pleasant Porch van Artish.
De stempel is te koop bij Michelles Scrapbooking and More.
Op het bankje heb ik Tilda gezet van Magnolia. Het hoofddoekje heb ik met paperpiecing gedaan.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met Copics
Het papier is van Maja Design.
De tekst is een stempel van Marianne Design en die heb ik uitgestanst met een nestie.


Here is  my DT card for  The Pixie Cottage.
We have a new sketch for you and the extra theme is: "Paper Piecing".
For this card I've used the rubber stamp Pleasant Porch by Artish and it's available at Michelles Scrapbooking and More.
I made a combination with a Magnolia stamp.
I did some paperpiecing on the headscarf and I coloured the image with Copics.
The sentiment is by Marianne Design and I cutted it out with a nestie.
The papers are Maja Design.

13 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Adrina,super stempels,zo mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan. Ik moet die stempel toch ook nog eens gaan gebruiken, maar ik vind hem zo groot.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HI dear
    I like so much your card... so sweet and cute, and the colors rea great!
    hugs
    sadia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kaart, lekker fris en vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schatje op haar schommelbankje, prachtig is dit kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje!!! Het lijkt wel een schilderij!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een suermooie kaart! tilda zit heerlijk op de schommelbank. Het is net een klein schilderijtje.

    Groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel vrolijk kaartje, erg leuk en mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke stempel met die schommelbank. Echt een leuk geheel met dat Tildaatje erop. En met dat Maja-papier vind ik het een erg mooie kaart geworden.

    groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig is dit geworden!!! Lijkt inderdaad wel een schilderij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig in gekleurd is een heel mooi plaatje
    groetjes maranda

    BeantwoordenVerwijderen