dinsdag 5 april 2011

Verhuizing

Ik moest nog een kaartje maken voor een vriendin, die naar een andere woning is vertrokken.
Tussen mijn enorme stapel met afbeeldingen vond ik deze nog.
Die vond ik wel toepasselijk, samen met wat papier van Graphics45.
Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn Derwent potloden.
Het tekstrondje heb ik zelf gemaakt in Word en uitgeprint, daarna in het midden een charm van een sleutel geplakt. Nu maar hopen dat ze het leuk vindt.

I still had to make a card for a friend who moved to another house.
So I found this image in my stash.
Together with the Graphics45 paper it's perfect for this occassion.
I colored the image with my Derwent pencils.
I made the sentiment myself on the computer and pasted a charm in the middle.
Hope she likes it!!

10 opmerkingen:

  1. Het lijkt me sterk dat je vriendin dit geen mooie kaart vindt....ik vind hem super....mooi gekleurd....toepasselijk papier....en je tekstrondje met sleutel is helemaaal geweldig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Adrina! En mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Elly & Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie wat bewaart..... het is een schattig afdrukje en het is een hele mooie kaart geworden.

    Groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Adrina.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    een prachtig kaartje!

    een prachtig afdrukje en heel mooi gekleurd!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo's dit is een super gaaf kaartje:)

    BeantwoordenVerwijderen