woensdag 18 mei 2011

Kerst in mei

Omdat ik op een Nederlandse club meedoe met de kerstactie, vandaag dus een kerstkaartje voor de maand mei.
Ik had een poosje geleden een prachtige serie winterpapier van Bo Bunny gekocht en er was op een andere club een wedstrijd met een sketch.
Normaal gesproken vind ik zoveel lagen erg moeilijk, maar in deze serie papier zaten zoveel bij elkaar passende vellen dat het geen probleem was.
Het afdrukje heb ik een keer gekregen tijdens een swap, dus ik heb geen idee van welk merk dat is, maar ik vind het wel een schatje.
Ik heb het ingekleurd met Copics eromheen heb ik geblend met Distress inkt.
Dan nog wat glitters op de vleugels en de sterren, daarvoor heb ik vorige week een super makkelijk bakje gekocht bij Doe & Ding, dan krijg je daarna de overige glitters weer makkelijk in je potje.


9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstkaart! heel mooi papier en het afdrukje is echt heel leuk.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is dit vrolijke kaartje met dat schattige afdrukje erop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart. Volgens mij heb jij al meer kerstkaarten dan mij gemaakt. Ik heb er namelijk nog geen één gemaakt. Wordt eigenlijk wel tijd, maar heb geen zin!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart zeg, mooi papier!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Adrina,leuke stempel,mooi ingekleurd,super papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart, met een super leuk afdrukje!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou wel van de nietstandaardkerstkaartkleurtjes. Hahaha leuk woord ook voor scrabble.. Mis wel een tekst als ik eerlijk ben.

    Groetjes,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke vrolijke kerstkaart! Prachtig papier en wat is die afdrukje leuk!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Adrina
    what a lovely card!!! I like so much the image and the color combo.... That's so cute! =)
    hugs
    Sadia

    BeantwoordenVerwijderen