dinsdag 17 mei 2011

Lentekaartje / Springcard

Verspreid over een aantal dagen heb ik het dan toch voor elkaar gekregen om een kaartje te maken.
Het stempeltje is van Penny Johnsson en dat heb ik ingekleurd met Copics.
Op de bloemetjes heb ik wat Glossy Accents gedaan.
Het papier is van Prima marketing, de Jack and Jill collection.
De tekst is een stempeltje van Marianne Design, dat heb ik uitgestanst met een Nestie en daarna gestempeld en geblend met Distress inkt en daarna met UT embossingpoeder van een glanslaag voorzien.
Verder nog een bloem gemaakt met verschillende ponsen en een brad.


I made a new card, it took me a few days, but now it's here.
The stamp is by Penny Johnson, I colored it with Copics and I did put some Glossy Accents on the little flowers.
Papers are Prima Marketing, The Jack and Jill Collection,
The sentiment is by Marianne Design, I cutted it out with a Nestie, stamped and blended it with Distress Ink and with UT embossing powder I made it glossy and thick.
I created the flower with several punches and a brad.

14 opmerkingen:

  1. prachtig is dit schattige kaartje met al die leuke details

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi

    een schitterend kaartje!!

    leuk afdrukje!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje Adrina...je hebt mooi papier gebruikt en ook je kleurwerk ziet er perfect uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww wat een lief kaartje en super mooi ingekleurd, ik vind het geheel prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en lieve kaart! Het schattige stempeltje past heel mooi bij het prachtige papier.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje Adrina en wat leuk dat je de nieuwe technieken hebt toegepast. Ik ben ook lekker bezig geweest de afgelopen dagen. Maar dat zie je vanzelf op mijn blog.

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart heb je gemaakt adrina!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super lief kaartje en wat een geweldige stempel zeg!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaart is het Adrina
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super lief kaartje.

    groetjes, Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie kaart, prachtig papier, super details en een hele leuke afbeelding!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief en mooi kaartje en het
    afdrukje vind ik super leuk

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O Adrina het is een schatje geworden. Ben zelf gek op dit papier en je hebt er wat moois van gemaakt. Leuk dat je dat embossingpoeder hebt gebruikt. Het geeft echt een leuk effect. Zelf heb ik er nog niets mee gedaan maar dat komt nog wel.

    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart,zo lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen