vrijdag 20 mei 2011

Tekst bij mijn kerstkaartje

Katja, je hebt gelijk, er hoort een tekst op mijn kerstkaartje, maar daar moet ik soms even op broeden.
Ik heb een leuk digitaal kerststempeltje gevonden van Margriet Creatief. Dat heb ik uitgesneden met een ronde nestie. Daarna geblend met Distress inkt, daarna bewerkt met UT embossingpoeder voor een mooie dikke glanslaag en daarna nog sparkling embossingpoeder over de randjes.

Dus mijn kerstkaart met tekst.


En een close-up van de tekst.


Nu ben ik echt tevreden!!

5 opmerkingen:

  1. Mooi is het zo!!! Leuke tekststempel, ook leuk met die glitters :)
    Groetjes en fijn weekend,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk zo! die tekst ook trouwens, daar is alles mee gezegd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat glittert je lekker tegemoet! Leuke tekst hoor!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat een heerlijk kerst kaartje...en je maakt hem schitterend af met je tekst, mooi joh...wauw.

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou is ie af!!! Leuke tekststempel ook. Ik ben begonnen met wat kerstkaartjes dus alle tips zijn welkom. Ook voor embelishments enzo is het altijd een beetje behelpen.

    Groetjes,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen