woensdag 29 juni 2011

Kerst in juni / Christmas in june

Gisteren was het hier 30 graden buiten, dus lekker binnen zitten en eindelijk weer een kaartje maken.
Ik ben met onmiddelijke ingang gestopt met het DT werk voor de Pixie Cottage.
Voorlopig geen verplichtingen meer voor mij.

Dit stempeltje heet Snuggle-up Christmas en is van Di Carubia.
Ik heb het plaatje ingekleurd met Copics en de bontranden heb ik voorzien van witte FlowerSoft.
Het papier is van Maja Design. Bij de Pipoos heb ik nog een kleine pons gekocht voor een sneeuwvlokje. Die vlokjes heb ik voorzien van stickles (Frosted lace)
Als laatste nog een lintje met de tekst Merry Christmas en ik was tevreden.

Yesterday it was very hot here outside, so it was better inside and finaly I had the time to make a new card.
I stepped down the DT at The Pixie Cottage, no ibligations for me for a while.

For this card I used Snuggle-Up Christmas by Di Carubia.
I colored it with Copics and I did the fur with white FlowerSoft.
Papers are Maja Design, I bought a new snowflake punch, I added some stickles in the little flakes.
And I added a ribbon with the text Merry Christmas. I'm satisfied.

Challenges:
Sunday Sketch and Stamps - Sketch

7 opmerkingen:

  1. ohhh wat een lieverd op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. misschizen koelt het wel af kerstkaartjes maken in de zomer... in elk geval is dit erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Adrina,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En alweer een kerstkaart. Goed bezig! Het is echt een schatje hoor! Ik ben gestopt bij KD, lekker hoor, even niet zo veel verplichtingen. Heb nu alleen KennyK nog en daar heb ik maar eens in de twee weken een kaart voor te maken.

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat en super leuke en mooie kestkaart

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen