donderdag 30 juni 2011

Sarah kaartje

De inspiratie voor de kaart en de tekst heb ik van het blog van mijn vriendin Renata gehaald.
Ze vond het niet erg heeft ze gezegd, dus hier is hij dan.

De stempel is er eentje van Mo's Digital Pencil en heet Aunt Flo.
Ik heb de afbeelding ingekleurd met Copics.
Het papier is van GCD studio's de Ella Blue Collection.
De tekst heb ik op de computer gemaakt en uitgeprint.

I got the inspiration for this card and the text on my friend Renata's blog.
She didn't mind, so here it is.
The image is a digi by Mo's Digital Pencil and is called: Aunt Flo.
I colored her with Copics.
Papers are GCD Studio's, The Ella Blue Collection.
I made the text on my computer.

9 opmerkingen:

  1. Het is een supermooie kaart en wat heb je mooi papier gebruikt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk vind ik het niet erg! Daar ben je vriendinnen voor toch? Je kaartje is super geworden!

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs leuk kaartje heb je gemaakt!!!
    Die tekst is ook onwijs leuk zeg!!
    Mag ik je vragen waar je dat papier vandaan hebt? Ik zoek er al een tijdje naar maar kan het niet vinden......

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig is dit kaartje met die leuke originele digi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje en het afdrukje
    vind ik super gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HI Adrina
    lovely pretty card!! the image is very funny! =)
    hugs
    Sadia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart. Super digi!!! Weet je wat ook een leuke tekst is... HET LEVEN IS PRACHTIG,OVER 30 JAAR BEN JE TACHTIG... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Adrina.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen