zondag 17 juli 2011

Bildmalarna

Dit afdrukje van Bildmalarna had ik al een hele tijd geleden gestempeld en het lag er nog steeds op een hele grote stapel met nog veeeeel meer afdrukjes.
Dus vervolgens in mijn even grote stapel met designpapier gezocht naar bijpassend papier en dat was dus van DCWV, The Linen Closet.
Ik ben begonnen met de rand te maken met een Punch Around the Page punch van Martha Steward en daar het designpapier op geplakt.
De onderste strook papier is onderbroken en daar heb ik in de randjes een paar eyelets bevestigd, daar  scrappersflos doorheen en dat dicht gebonden met een strikje.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met Copics.
De swirls zijn van Crealies.
De tekst is een digi ticket van Margriet Creatief.
Ik ben heel tevreden en benieuwd wat jullie ervan vinden.



I stamped this Bildmalarna image quite a while ago and found it in my stash with al lot of other stamped images.
So time to look for some papers for it, these are papers by DCWV, The Linen Closet.
I started with my Martha Stewards Punch Around the Papers punches.
Then I pasted my DP on it, the DP at the bottom is in two pieces, I made some eyelets in it and put some scrappersflos in it to tie it together with a bow.
The image is colored with Copics.
The Swirls are by Crealies and the sentiment is in Dutch and is by Margriet Creatief.
I'm satisfied and I'm curious what you think about it.

 Challenges:
CLP - sketch
Wagsnwhiskers - birthday

17 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Adrina,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Adrina....goed idee met die MS pons...ik heb dezelfde...moet zoiets ook maar eens uitmeten...mooie kleurtjes heb je gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart! Zo te zien is het goed gegaan met punch around the page.

    groetjes, Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtig kaartje Adrina! Inderdaad mooi ingekleurd, ik kan dat niet!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kijk altijd eerst naar de stempel en dan naar de kleuren, die kleuren van jou, vind ik helemaal geweldig!!! En die digi is prachtig!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Adrina, wat een schattig kaartje is dat geworden! Mooi ppier, heb ik ook nog steeds liggen. Heb al geprobeerd een leuke hobbyshop te vinden hier, maar helaas......

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooie kaart heb je gemaakt! Echt geweldig, mijn complimenten. Het resultaat van de om de hoek ponsen is ook echt zo gaaf! Prachtige kleurencombinatie ook. helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooi kaartje weer!!!!! Lief stempeltje en wat heb je dat leuk gedaan zo met die eyeletjes!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk en mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een super leuk kaartje!!

    leuk die geponste rand!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige kaart en de stempel blijft schatig groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi kaartje Adrina, wat een prachtige kleuren bij elkaar!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh this is way too cute! I love this sweet image and how you've coloured her! Gorgeous work! Thank you so much for joining us at CLP!

    Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card, I love that image ;)
    Thanks for playing along with us on the CLP July challenge ;)

    Hugs,
    Randi WS

    BeantwoordenVerwijderen