dinsdag 31 januari 2012

Een kaartje

Ik weet bijna niet meer hoe het moet.
Tjonge wat een tijd geleden.

Tijdens de verhuizing kwam ik allerlei spullen onderin een kast tegen.
Allerlei pakketjes om kaarten te maken en boekjes met 3D vellen, noem maar op.

Ik heb deze kaart gemaakt uit zo'n pakketje, die vond ik toch wel erg leuk.
Iets totaal anders, kraaltjes borduren en een medaillon met een stickertje.

Dus misschien komen er de komende tijd nog wel meer 'andere' dingen voorbij.
Als ik de tijd kan vinden tenminste.

Het is nog steeds erg druk hier en nu is afgelopen vrijdag ook nog mijn schoonvader overleden, dus dat komt er ook nog allemaal bij.

Maar goed, de man had een mooie leeftijd en was erg ziek, dus het is beter zo.


Tot volgende keer maar weer!!

5 opmerkingen:

  1. Het is echt wel een schatje hoor Adrina! Heel veel sterkte de komende dagen en tot snel!

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje en gecondoleerd
    met je schoonvader

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Adrina, leuk je ontmoet te hebben al was het niet het gezelligste moment natuurlijk. Ik wens jullie sterkte hoor en ga je volgen. Ik zou het leuk vinden als je ook bij mij een kijkje neemt. Ik ga je schoonmoeder lekker aan het werk houden hoor.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje Adrina.
    Gecondoleerd met je schoonvader.
    Sterkte met alles.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gecondoleerd met je schoonvader!!
    En je kaartje is mooi geworden Adrina!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen