vrijdag 24 februari 2012

Beterschap

Begin februari ben ik samen met Renata en Yvonne bij Lilian geweest en daar zijn we bezig geweest met embossingpoeder en distress inkt.
Dat uiltje ( stempeltje van Renata volgens mij) had ik daar toen gemaakt, maar ik had er verder nog niets mee gedaan.
Gisteren zijn we met hetzelfde viertal naar de hobbysalon in de Expo Antwerpen geweest.
Ik heb in ieder geval de scorpal van Lilian overgenomen en verder in Antwerpen onder andere een aantal leuke stempels gekocht waaronder die bomen van Hero Arts aan de binnenzijde van de kaart.
De kaart heb ik uiteraard gescored op mijn scorpal!!! Werkt perfect hoor...
Het papier is van Maja Design.

Oh nog even een aanvulling naar aanleiding van de vraag van Ellen, het stempeltje met de tekst 'Beterschap" komt van de Opkikkertjes clearstamps van Marianne Design.



7 opmerkingen:

  1. Prachtig Adrina...mooie kleuren heb je gebruikt. Die bomen zijn supermooi. Komt die stempel met beterschap ook uit Antwerpen? Leuk je weer te zien in blogland.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super Adrina, wat leuk dat je het uiltje en de bomen in een kaart hebt verwerkt! Ik ben ook al lekker bezig geweest met mijn nieuwe Ludiec stempels. Morgen weer!

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Adrina.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt!!
    Lieve groeten Maartje & Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje is dit zeg!!!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen