woensdag 7 maart 2012

Front Pocket card

Ergens op internet kwam ik dit model kaart tegen.
Dat vond ik ook wel grappig.
Het afdrukje is van Hanglar Stanglar en dat heb ik deze keer ingekleurd met mijn Derwent potloden.
Het papier is van First Edition: Daydream.
Aan de voorzijde is een stukje dubbelzijdig gedrukt papier gevouwen en daarin heb ik een strookje papier gestoken met daarop twee cirkels met tekst.
Een (1) cirkel schuif je naar binnen en de ander blijft aan de buitenzijde steken.

Een lentekaart voor mijn schoonmoeder die pas weduwe is geworden.
Ze heeft in ieder geval geen internet, dus ik kan hem alvast hier laten zien.
(Niet verklappen hoor Ellen!!)





5 opmerkingen:

  1. Wat leuk en wat een lief plaatje! Mooi ingekleurd en super model kaart, nog nooit gezien!

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super mooi is dit geworden. Leuk model kaart inderdaad!!! Ze zal er blij mee zijn!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Adrina. Heel mooi ingekleurd. Ik zal het niet verklappen hoor...ik zie haar voorlopig niet want ik ben even niet met kaarten maken bezig.
    Ze zal er blij mee zijn.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Adrina.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, wat is dit een schitterend kaartje , zo mooi en geweldig ingekleurd, toppie.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen