zondag 18 maart 2012

gable-box in lentestijl

Ook weer een project op clubs. Met een wachtwoord kon ik het patroon krijgen, maar dan moest ik wel het doosje maken natuurlijk.
Ik kon kiezen tussen het thema pasen of voorjaar, dus heb ik voor het voorjaar gekozen.

Het papier voor het doosje is van BG, uit de Porcelain collection pack, daar komen ook de letters uit.
Het afdrukje heb ik begin februari al een keer ingekleurd met Distress Inkt en dat kwam nu goed van pas.

Het papier met de vlindertjes is van Andrea Jayne en komt uit een A5 linen paper pack met de naam Tulip. Het zijn hele lieve voorjaarskleurtjes.

5 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk doosje! En dat afdrukje had ik natuurlijk gezien hoe mooi je dat inkleurde! Erg mooi geheel!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit prachtig gemaakt Adrina.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Adrina, zo komt je paperpad van BG al mooi van pas. Het is prachtig papier. Die vlindertjes zijn ook schattig zeg. En het afdrukje past er ook super bij. Laat de lente maar komen!!!!

    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dit is super mooi zeg!! Geweldig!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen