maandag 5 maart 2012

Shadowboxkaart

Op clubs stond een workshop voor deze shadowboxkaart.
Hij is erg leuk om te maken.
Papier is van Bo Bunny.
De stempel binnenin komt van de hobbysalon in Antwerpen en is van Different Colors.
Het stempeltje voorop is van Sugar Nellie.
Dat heb ik ingekleurd met Distress Inkt (Dusty Concord, Milled Lavender en Shabby Shutters).
Een labeltje uitgesneden met mijn slice en daarop een stempeltje van Marianne Design.
De bloemetjes zijn ook van Marianne Design en de blaadjes zijn van Crealies.
Een pons van Martha Steward en dan natuurlijk de nestabilities Label four.
Dus ik heb mijn hele arsenaal uit de kast gehaald.


Ik heb de kaart ingestuurd voor de challenge bij Ge-We Hobby.

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, zoveel technieken in één. Ja , ik heb uit één stuk gedecopatched omdat ik graag het patroon hield. Wel moeilijk hoor, en had aardig wat ribbeltjes maar met een halfwarm strijkijzer met bakpapier ertussen het meeste eruit gestreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zozo, je hebt idd alles uit de kast gehaald. Ik vind hem errug leuk geworden, mooie kleurtjes!

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Adrina.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow, wat is dit prachtig zeg!! Super, super mooi!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Adrina,

    je hebt de smaak weer al lekker te pakken. Erg mooie shadowbox kaart. Super kleurtjes en echt leuk met die diepte erin.

    groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk geworden Adrina...en prachtige kleuren.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh adrina die is leuk zeg. Heel leuk gedaan. Jammer dat je er vanmiddag niet bij kon zijn. hopelijk de volgende keer weer .
    gr lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Adrina. Mooie kleueren en leuke stempel.
    Lieve groeten Maartje & Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Adrina!
    How nice to see you back in blogland ;)
    Your card is gorgeous, really love your color combo!

    Hugs from Anne

    BeantwoordenVerwijderen