zondag 15 april 2012

Jongenskaart

Deze kaart heb ik gemaakt voor een achterneefje.
Hij wordt binnenkort 12 jaar en gaat komend schooljaar naar het voortgezet onderwijs.
Hij wil graag automonteur worden, dus ben ik op zoek gegaan naar een digi die daar een beetje bij past.
Bij Mo's Digital Pencil heb ik deze digi gevonden. Ik vond hem wel toepasselijk.
Het plaatje heb ik ingekleurd met Copics.
Het papier is van My Minds Eye.
De ponsrand is van Martha Steward.
Nog een paar brads in de hoek in de vorm van een schroef en verder nog wat gereedschap bedeltjes, die heb ik aan een touwtje gehangen en vast gemaakt met 2 nietjes.

10 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk kaartje! Supermooi ingekleurd en je dessinpapiertjes zijn erg goed gekozen. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige stoere kaart Adrina.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, als die niet in de smaak valt. Echt een geslaagde jongenskaart.

    groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige stoere kaart is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is supercool geworden...leuk papier ook. De bedels maken het echt af.
    Schoonmamma maakt woensdag een geboortekaartje.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, dit is super leuk zeg!! Wat mooi gedaan!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige stoere kaart Adrina.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een superleuke kaart geworden Adrina!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow wat een geweldig leuke aart zeg. en wat een leuke embelishments heb je erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Adrina,

    Ik ben (eindelijk) volger geworden. Wat een leuke kaart en vooral die bedels :-). Ook je andere kaarten zijn weer prachtig!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen