maandag 23 april 2012

Visgraat techniek

Ik zag gisteren een kaartje voorbij komen in de visgraat techniek.
Dit is het filmpje  op internet
Dat had ik al eerder gezien en ik vond het tijd worden om dat ook eens te proberen.

Verder ben ik lid geworden op Clubs van de club: Kikker me(e) op.
Dat is een club die kaartjes stuurt naar mensen die het nodig hebben.
Nou aangezien ik vaak kaarten maak en die dan daarna in een doos belanden om ooit eens te worden verstuurd, vind ik het wel handig om wat gerichter kaarten te maken.
Deze is er dus een voor dat doel.
Papier is van BG: Kioshi.
De vlinder is van Marianne Design, net als de tekst (rub-on).

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi is ie geworden, lekker frisse kleurtjes papier heb je gebruikt
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is weer eens heel iets anders Adrina, maar wel leuk? Was het moeilijk of viel het mee?

    groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wow , mooi gemaakt zeg.
    en wat leuk dat je meedoet op clubs. ik ben daar ook ooit lid geweest. nu niet meer..
    liefs Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Adrina en een leuke techniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Adrina.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen