zaterdag 2 maart 2013

Sven

Bij onze neef Bas en zijn vriendin Rianne is een kleine geboren: Sven.

Dus aan de slag om een kaartje te maken.
Er lag al heel lang een leuk afdrukje klaar, dus dat heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden.
Ik heb alleen geen idee waar het vandaan komt.
Het afdrukje heb ik uitgeknipt en met 3d foam op een stukje designpapier geplakt.
Rondom een lintje met ruche geplakt.
Het papier is deze week binnen gekomen en is van Lily of the Valley & NitWit Collections en dan de paperpad Bear Necessities.
De letters heb ik uitgesneden met mijn Silhouette Cameo.

Ik wil met dit kaartje meedoen met de challenge van kleuren met potloden.




4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi!!
    Wat een superleuk geboortekaartje heb je weer gemaakt. Ik denk dat ik nog even moet wachten op mijn Silhouette, de importeur KARS is namelijk failliet. Jammer hoor! Maar eerst volgende week maar eens naar Doe@Ding, heb nog wat SU stempels en ponsen bij Mariska besteld en die kan ik volgende week gelijk meenemen.
    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje Adrina....leuk gedaan!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend gemaakt Adrina.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dot van een kaart Adrina!!!
    Erg leuk dat je meedoet aan de alles mag challenge bij Kleuren met Potloden.... heel veel succes gewenst.
    grt Angela.

    p.s. als trotse bezitter van de Silhouette Cameo vind je het misschien wel leuk om een keer mee te doen aan de challenges bij Creative Cutting Challenges; vandaag is net een challenge gestart waarin we vragen om kraftpapier te gebruiken....

    BeantwoordenVerwijderen