dinsdag 10 september 2013

Twee kaartjes

Een geboortekaartje, gemaakt met de postzegelmal, die bij werd geleverd met de Cuttlebug, verder een silhouette baby'tje gesneden met mijn Silhouette Cameo, evenals de naam van het meisje.


Ook nog een beterschapskaartje gemaakt. Gisteren tijdens ons freubelmiddagje mocht ik de superleuke mal van Renata gebruiken, Loopy Rings van Memory Box. (die heb ik gelijk maar even besteld)
Die mal past perfect bij mijn stempelset van Stampin' Up Circle Circus.
Een stempeltje uit mijn voorraad, snel klaar, ideaal.




2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a very exciting blog post, I have been looking for this know how. Just so you recognize I located your blog when I was finding for sites like my own, so please look at my site anytime and write me a short review to let me know how you feel.
    Cardsharing Server | Best cardsharing

    BeantwoordenVerwijderen