zaterdag 14 juni 2014

Petit Petals met Hardwoord

Voor de verjaardag van mijn vriendin Renata moest natuurlijk ook een kaart worden gemaakt.
Uiteraard het ideetje weer van Pinterest gehaald.

Eerst heb ik de achtergrond gestempeld met de stempel Hardwood van Stampin' Up in de kleur Crumb Cake op cardstock in de kleur Very Vanilla.
Daarna heb ik een cirkel uitgestanst en daar weer een kleinere cirkel uit.
Ik heb de stempelset Petit Petals gebruikt voor de bloemetjes.
Die heb ik gestempeld in de kleur Blackberry Bliss (een prachtige nieuwe kleur) op cardstock in de kleuren Very Venilla en Perfect Plum, en daarna de bloemetjes uitgestanst met de bijbehorende pons.
Vervolgens heb ik al die bloemetjes geschikt op de cirkelrand, zodat er een krans ontstaat.
Aan de achterzijde van de krans heb ik een stukje bakerstwine geplakt in een paarse kleur.
De krans heb ik op een paar punten op de kaart bevestigd en daarna een splitpennetje in de onderste kaart, waar de bakerstwine overheen is geslagen, zodat het net is of de krans ophangt.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen