zaterdag 14 juni 2014

Serene Silhouettes

Een paar weken geleden heb ik helaas nog een condoleancekaart moeten maken.
Ik hoop dat het wat troost biedt.
Het idee heb ik weer van Pinterest.

Ik heb gebruikt gemaakt van de stempelset Serene Silhouettes van Stampin' Up.
Eerst heb ik een mask gemaakt over de ondergrond en daar overheen gesponst met een aparte techniek.
Wil je weten hoe dat werkt, doe dan een workshop bij me, dan verwerken we dat daarin.

De Serene Silhouette heb ik eerst gestempeld in Old Olive en daarnaast nog eenmaal met witte embossingpoeder.
Rond de stempelafdrukken wat gesponst met inkt.

Het stukje cardstock dwars over de kaart heb ik eerst met een embossingmal bewerkt en daarna met 4 kleine witte brads op de onderste laag bevestigd.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen