zondag 8 juni 2014

Stampin' Up demonstratrice en een paar kaartjes

Ik heb besloten om te beginnen als demonstratrice voor Stampin' Up.

Het is een mooi moment om in te stappen.

De nieuwe catalogus is net uit en vanaf 1 juli kan daaruit besteld worden en wat een leuke en mooie dingen staan daar weer in. Ik krijg er een hoog "heb" gehalte van in ieder geval.

Dus ken je Stampin' Up nog niet en wil je graag kennis maken met deze mooie producten om prachtige kaarten, scrapbookpagina's etc. te maken of ken je het wel en ben je benieuwd naar de nieuwe catalogus, dan heb ik de volgende mogelijkheden voor je:

- Ik kom op locatie voor een leuke workshop (minimaal 4 personen)  en we maken dan een leuk creatief projectje met de producten van Stampin' Up.

- Je komt bij mij thuis een workshop volgen met een aantal (groepje van vier) vrienden, kennissen, collega's of familieleden.
Ook dan maken we een leuk creatief projectje met de Stampin' Up producten onder het genot van een kopje koffie of thee met iets lekkers.

- De catalogus is bij mij te verkrijgen en je kan bij mij bestellingen doen.

Voor meer informatie, mogelijkheden en kosten, kun je vrijblijvend contact met me opnemen via mail: bandiga@hotmail.com


Op Pinterest heb ik weer een leuk ideetje gevonden en dus ben ik zal aan de slag gegaan.

Het zijn bijna allemaal materialen van Stampin' Up:

- de stempelset Petit Petals met bijbehorende pons
- de stempelset Gorgeous Grunge
- het bloemenponsje van de Itty Bitty Accents uit de nieuwe catalogus

- de kleurencombinaties Perfect Plum met Black Berry Bliss (een nieuwe kleur)
                                     Island Indigo met Tempting Turquoise
                                     Hello Honey met Tangelo Twist (ook twee nieuwe kleuren)

De bloemetjes heb ik voorzien van een Rhinestone in het hart en ik heb een groet op het kaartje gestempeld.


Groetjes Adrina



1 opmerking:

  1. Hallo!! Ik vind het erg leuk dat je ook demonstraties en workshops gaat geven. Ik zal regelmatig van de party zijn! Heel veel succes!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen