dinsdag 26 augustus 2014

Stampin' Up By the tide en Wetlands

Vorige week heb samen met mijn vriendin een middagje zitten knutselen.

Alle kaarten zijn in de kleuren Crumb Cake en Whisper White.

De bovenste kaart:
De achtergrond is gestempeld met de set Gorgeous Grunge.
De tag is gestempeld met de stempel Hardwood, daarna heb ik de vorm geknipt, gaatje geponst en daar doorheen een Chevron lintje met een stukje bakerstwine.
De schelp is van de stempelset By the Tide en het tekststempeltje is van de Itty Bitty Banners, beiden gestempeld met Stazon Opaque. Het tekstje is uitgeponst met de bijbehorende framelits.

Kaart linksonder:
Achtergrond gestempeld met Hardwood.
Banner geknipt van Burlap lint, aan de bovenzijde een strikje er omheen met bakerstwine.
De schelp is weer van de set By the Tide.
De tekst is van Sassy Salutations.
Ik heb alle hoeken afgerond met de Envelope Punch board.

Kaart rechtsonder:
Drie vierkantjes geknipt en drie postzegels uitgeponst met de Post Stamp Punch.
De postzegelstukjes gestempeld met de stempelset Wetlands en deze met een dimensionals op de onderliggende vierkante stukjes cardstock geplakt.
Een stukje Chevron lint dwars over de kaart bevestigd en daarop de vierkantjes geplakt met sticky tape.
Het tekstje komt ook uit de set Wetlands.

Alle materialen zijn van Stampin' Up en zijn bij mij te bestellen.

Wil je ook een mooie kaart of een set kaarten maken, dat kan op een workshop bij jou thuis of bij mij thuis.
Neem vrijblijvend contact op via mail: bandiga@hotmail.com



1 opmerking: