zaterdag 2 augustus 2014

Stampin' Up Summer Silhouettes voor Lilian

Morgen is Lilian, 1 van mijn freubelvriendinnen jarig.
Uiteraard heb ik een mooie kaart gemaakt en ze heeft hem vandaag gekregen en gezien, dus kan ik hem plaatsen.

De stempelset die ik heb gebruikt is de Summer Silhouettes van Stampin' Up.
Het is een zogenaamde two step stempelset.
Het takje en de bloemetjes zijn twee aparte stempels die je dus in twee kleuren kan stempelen.
Zo kan je verschillende stempels in deze set combineren.

Voor deze kaart heb ik cardstock gebruikt in de kleuren Whisper White en Pink Pirouette.
De inkt zijn de kleuren Crumb Cake en Pink Pirouette.

Een van de bloemen heb ik met versamark gestempeld, bestrooid met witte embossingpoeder en daarna verhit met de heattool.
Ik heb verschillende ronde framelits en  scalloped framelits gebruikt met de Bigshot stansmachine.



Stampin'Up heeft een leuke aanbieding in augustus.
Bij aanschaf van de Big Shot stansmachine krijg je een stempelset met bijbehorende framelits gratis. Er is keuze uit vijf verschillende bundels.
Voor mensen die al een stansmachine hebben, de bundels zijn voor iedereen met 15% korting te koop.


Voor informatie of aanschaf van de andere genoemde materialen kan je contact met me opnemen.

Adrina.

1 opmerking: