maandag 15 september 2014

Stampin' Up Lovely as a tree.

Ik vind de stempelset 'Lovely as a Tree' echt een hele leuke set.

Ik heb de stempel van de solitaire boom eerst gekleurd met mijn markers in de kleuren Cherry Cobbler, Soft Suede, Mossy Meadow, Tangelo Twist, Hello Honey en Early Expresso.
Ik heb de boom vervolgens gestempeld op een stuk Whisper White cardstock.
Daarna gesponst met de sponge daubers met dezelfde kleuren en daarna nog wat extra accenten aangebracht met de markers.
Resultaat is een mooie herfstboom.
Uitgestanst met een cirkel, in twee kleuren een Scalloped cirkel daar weer onder.
Een stukje DSP (niet van SU) een stukje lint in de kleur Tangelo Twist.
Tekststempeltje uit mijn voorraad.

Dit is het eindresultaat.


2 opmerkingen:

  1. Oooh, die had ik ook gezien en ga ik zeker nog een keer maken. Hij is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje die is echt mooi geworden zeg. leuk gedaan.
    gr lilian

    BeantwoordenVerwijderen